loading...
پارس مووی|دانلود فیلم جدید|دانلود آهنگ جدید
Announcement

 

  ایرانی دیـ ال وابسته به هیچ ارگان و گروهی نبوده و صرفا پایگاه
 سرگرمی و تفریح میباشد و تابع مضامین جمهوری اسلامی فعالیت میکند.
  

 

پارس مووی



admin بازدید : 53 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
دانلود موزیک ویدئو جدید ، فوق العاده زیبای رضا شیری به نام من به جای تو 
دانلود موزیک ویدئو جدید رضا شیری به نام من به جای تو
( کارگردان : پیمان درخشان / ترانه : حمیده هاشمی )
( آهنگ : رضا شیری / تنظیم : مسعود جهانی )

( تهیه شده در استودیو شخصی رضا شیری )

.:: با کیفیت عالی و بدون تگ تبلیغاتی سایت ::.

RezaShiriManBejayeTo دانلود موزیک ویدئو جديد رضا شيری به نام من به جای تو

 

—————————————————–

Download Music Video Mp4

download دانلود موزیک ویدئو جديد رضا شيری به نام من به جای تو

Download Music Video Wmv

download دانلود موزیک ویدئو جديد رضا شيری به نام من به جای تو

—————————————————–

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 279
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 1,959
  • بازدید سال : 24,132
  • بازدید کلی : 178,685