loading...
پارس مووی|دانلود فیلم جدید|دانلود آهنگ جدید
Announcement

 

  ایرانی دیـ ال وابسته به هیچ ارگان و گروهی نبوده و صرفا پایگاه
 سرگرمی و تفریح میباشد و تابع مضامین جمهوری اسلامی فعالیت میکند.
  

 

پارس مووی



admin بازدید : 98 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سیاوش قمصری به نام عوض نشو با کیفیت عالی و متن ترانه

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام عوض نشو

ترانه : امید علیجانی / آهنگ : سامان جلیلی / تنظیم ، میکس و مسترینگ : حامد برادران

طراح کاور : شکیبا امیرک

| دانلود با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ , ۱۲۸ +  متن ترانه |

Siavash Ghamsari Avaz Nasho دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام عوض نشو

 

   آهنگ 320  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت Mp3-320
   حجم 320 حجم آهنگ : 7 مگابایت
   آهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت MP3-128
   حجم 128 حجم آهنگ : 2.8 مگابایت

 

♫♫♫

عوض نشو من به رفتار تو عادت کردم
من هنوز نداشتمت به داشتنت یه عمر حسادت کردم
عوض نشو ، عمری از غریبگی من شکایت کردم
تو نبودی با من با خیالت رفاقت کردم
من رفاقت کردم
ترک این خونه نکن حیفه
من تو این خونه برات می مردم
آخ نبودی تو یه لحظه
من چقدر غصه تو می خوردم

 دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام عوض نشو

ترس از نبودنت
از دیگه ندیدنت
از زدن به عشق من
دست رد نخواستنت
آخرش منجرم به این
حادثه شد که بری
قصمون حالا شده حکایت در به دری

ترک این خونه نکن حیفه
من تو این خونه برات می مردم
آخ نبودی تو یه لحظه
من چقدر غصه تو می خوردم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 279
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 192
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 577
  • بازدید ماه : 1,898
  • بازدید سال : 24,071
  • بازدید کلی : 178,624